Friday 12 April 2013

Ayuh.. Kita renungkan..!





 Wahai Manusia  ...
     

Ohhh.. indahnya hidup ini...bila aku lapar..aku akan cari makanan, buah-buahan dan apa aja yang boleh mengenyangkan perut aku. Halal atau haram ????...aku tak kesah..semuanya halal bagi aku.

Aku boleh bergaul dengan bebas....jantan atau betina..sama saja..
yang penting ...nafsu aku puas...hidup aku enjoy..

Aurat..???? ahhh...tak payah susah-susah...tutup sikit-sikit sudahlah... Zaman moden kan...aku memang dari dulu sampai sekarang tak kesah dengan aurat pun...!!!


Kalau tuan/puan nak jadi aku...jom ikutlah cara hidup aku.....
Cuma aku hanya seekor binatang..kalau mati tak masuk neraka..
Tapi tuan /puan adalah manusia...kalau mati tentu masuk neraka ..

Ok lah...aku nak rehat ni,tapi tolonglah fikirkan pesanan aku ini... !!

-Pesanan daripada beruk kesepian 



Salam Ukhuwwah Fillah
Mahfuzah Hamizah

0 comments:

Post a Comment