Tuesday 16 April 2013

Ummi dan Ayah Merantau + Umrah

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, ummi dan ayah tercintaku berpeluang sekali lagi untuk mengerjakan UMRAH.. But, before that, mereka pergi merantau di Mesir, Jordan,Yaman dan kawasan yang berdekatan dulu. Bestnyaa.... Umi dan ayah sanggup meninggalkan 'bantal peluk' ni kat rumah?? :'(  Huhu... Dahlah dekat Mesir, ummi ayah dapat ziarah Abg Am yang tengah studi kat sana. Uwaah...!!

Saya pulak tak dapat ikut sebab kena pergi sekolah. Kalau ikut ummi dan ayah, saya terpaksa tinggalkan sekolah selama 2 minggu. Huh! Banyak la ketingglan pelajaran nanti. Takpela, saya tak terkilan sangat walaupun tak dapat pergi buat umrah sebab zaman dahulu kala, saya dah berjaya sampai ke Mekah and Madinah. Tapi, kesunyian saya dekat rumah. Sedih..!

Sepanjang 2 minggu ummi dan ayah takde, Che Su dan Ayah Su saya la yang datang rumah untuk jaga saya.  Makan, minum saya dijaga sebaiknya. Pokoknya, mustahil untuk saya rasa lapar.
#TerimaKAsihCheSuAndFamily.. ILoveYou!!
Teringat dulu, Kak Long kata, "Nanti kuruslah Ijah sebab tak cukup makan sebab rindukan sangat ummi ayah," Hoho.. Rasanya, makin 'sihat' adalah. =P

Baru dua hari ummi and ayah takde kat Malaysia, but I miss them so much. Chaiyokk Mahfuzah!! Tabahlah for the sake of ummi ayah. Hwaiting!!
Ok lah.. Tu jer.. Nak share feelings sket. Ecececeh....

Bak kata Tahz, kawan saya "Awak ni kiranya anak yatim tak mati mak tak bapak la kan?"

Adoyaii..
That's all for today, thank you..
Assalamualaikum

Ummi, Ayah.. Aku mendoakan agar kalian selamat berangkat dan selamat pulang ke tanah air.. Love you always cause you're always in my heart..
Miss you deeply~~~


Salam Ukhuwwah Fillah
Mahfuzah Hamizah

0 comments:

Post a Comment