Thursday 31 January 2013

Persaraan Umi (1)

Assalamualaikum...

PN HJH HASNAH BT MOHAMED merangkap ummi saya dah selamat bergelar sebagai seorang pesara guru kelmarin (Rabu)..
Entri first ni, saya nak tunjukkan suasana semasa "Majlis Jasamu Dikenang, Budimu Disanjung" bagi majlis persaraan ummi di sekolah... Alhamdulillah, majlis tu cukup meriah dan saya yakin, umi pasti terasa sangat dihargai oleh pihak sekolah.. Saya sangat gembira =)

Ini adlah beberapa gambar yang saya nak share..


 Love you MOM




 Master of Ceremony

 SMKAM's loyal photographer

 Ustzh Naizan - rakan seperjuangan ummi sebagai Guru Kanan

 Macam duduk dalam taman yg indah


 Kump nasyid Soutul Haq


  Persembahan kump Soutul Haq - Guruku & Doa Perpisahan

 Hadiah drpd Cikgu Hasnah kpd sekolah







 "Selamat tinggal cikgu... Kenangkanlah kami dalam doamu"


Nantikan part 2 - suasana majlis kat rumah pulak..


Salam Ukhuwwah Fillah
Mahfuzah Hamizah

1 comments: