Friday 25 January 2013

SIAP JUGAKK !!

Assalamualaikum...

Selepas seminggu umi tersayang suruh saya buat video untuk majlis pencennya, hari ni baru buat dan hari ni jugak dah siap.. Mujur la cepat jugak saya buat.. Dari sebelum subuh sampai pukul 4.00 ptg.. ( Umi dah bagi deadline sampai pukul 3.00 ptg sbenarnya.. Tp hntr lewat.. =D )
Bukannya saya sengaja nak lengahkan suruhan umi, tapi software yang diperlukan untuk video tu susah nak cari.. Maklumla, software yang saya guna tu free dan trialnya 30 hari saja.. Kalau yang free susah nak dapat, tapi yang berbayar banyak pulak.. Aishh....

Tapi, syukur sangat2 sebab saya dapat tunaikan impian umi .. Suka benar umi dan ayah dapat tengok video family yang bertempoh 10 MINIT tu..!
(Lamanya aku buat >_<”)
Actually, umi dah nak bersara dari menjadi guru di sekolah yang saya tengah belajar skrg ni, SMKA Melor.. I’ll miss you my teacher.. (Kat rumah jumpa pulak.. hehe)

Tapi, tak puas lagi nak bermanja ngan umi kat sekolah.. huhu.. Takpelah.. At least sempat juga umi mengajar saya selama 1 tahun 3 minggu dan 4 hari.. Saya pun sempat join USRAH yang umi buat untuk naqiba' BADAR ( Badan Da'wah dan Rohani ) pada masa rehat sekolah (10.05-10.30pg)

I'm so sad... Uhukkss





Salam Ukhuwwah Fillah
Mahfuzah Hamizah

2 comments:

  1. nak tengokmujah~! awak hebat! saya rindu ch hasnah nnti! huuhh

    ReplyDelete
  2. hihihi.. mmg sy hajat nak masukkn dlm ni pon

    ReplyDelete