Tuesday, 20 May 2014

Ihtifal Again '14

 Assalamualaikum...

Ha!! Tengok tajuk pun boleh faham kan, tahun ni, saya pergi pulak Ihtifal. Dah tiga tahun straight saya sertai Ihtifal (?) ..

2012 - [jadi penonton jer.. bukan bertanding pun]
2013 - Bertanding Hiwaar
2014 - Kuiz Ilmu Wahyu

Tapi, Allah izin, saya tak menang pun dalam mana-mana pertandingan tu. [Sedih!!] Tapi, saya tetap bersyukur kalau tak menang pun. Maybe HE has a better plan for me. HE wants to teach me the word 'SABAR' and 'NEVER GIVE UP'. Takpun, Allah nak saya BERDOA kuat lagi kot. Biarpun setiap tahun saya pergi Ihtifal, tapi saya tak pernah bosan atau jemu pergi sebab setiap tahun banyak pengalaman baru saya dapat.

Boleh tengok sekolah orang lain [and sometimes feel bad about my own school]. Sebabnya best sangat boleh pergi ke suasana baru. Tahun ni, Ihtifal dibuat di SMK Bandar Kuala Krai. Tempat yang paling jauh saya pernah pergi untuk bertanding. Memang cantik sangat sekolah ni.

Antara perkara yang saya kagum semasa pergi ke SMK Bandar Kuala Krai:

1) Struktur bangunan macam universiti sebabnya berada di kawasan bukit
2) Sangat luas sampaikan saya selalu tersesat
3) Kantin sangat cantik dan ada banyak dekorasi
4) Musollanya besar sangat [boleh dikira macam masjid]
5) Ada berpuluh-puluh bilik [entahlah untuk apa]
6) dll






 Fuhh.. Penat la menaip. Saya nak bagi gambar pula yang bercerita. Boleh yer

















Salam Ukhuwwah Fillah
Mahfuzah Hamizah

1 comments:

  1. Rajinnya adik g kira bilik kat sekolah tu. Heheh

    ReplyDelete