Thursday 27 June 2013

Drama : Rumplestiltskin - Always in Memory


Assalamualaikum...

ATTENTION please!!! You know, you know?? I have a sad news.. My chinggu is going to transfer schools  to Selangor.. Najah Fareeha..!!!! Why'd you leave so sudden?? Saya rasa macam masih bermimpi.. Yang ni semua adalah satu gurauan, satu khayalan..! Saya tak boleh nk imagine lagi macam mana keadaan sekolah kalau awak transfer. Saya tak boleh nak nangis sebab saya rasa macam awak akan datang sekolah lagi lepas cuti ni.. I mean, seriously?? Will you not be sitting beside me in class again?? Will we not be laughing together again?? Will there be no more "my chinggu who eats 'Kuey-Teow' again"?? 

I'll miss you badly.. But I know, I'm ALREADY missing you..



Okay, enough for sadness..!!! 

It's happy time..!!!



So, kami nak celebrate dan kasi kenangan terindah untuk Najah.. Pada masa yang sama, kitorang nak celebrate jugak kemenangan kitorang dalam Pertandingan Drama Bahasa Inggeris. Kiranya sambil menyelam minum air air la. Disebabkan ada budget lebih sikit (dapat RM200 sbg hadiah) dan jasa baik Atiqah men'sponsor' RM50 (duit saguhati sebab berjaya ke peringkat KEBANGSAAN dalam Sahibba) SO, kitorang nak celebrate dekat KFC Kok Lanas. Sebenarnya, baru semalam kitorang rancang dan bermesyuarat. Agak kelam kabut sikit sebab nk buat secepat mungkin memandangkan esok (Jumaat) Najah dah nak bertolak ke Kuala Lumpur.

As always. kerja saya ni upload gambar la..
Less write, more pictures.. Ekekeke..

Disebabkan saya tak sempat nak transfer gambar ke dalam komputer, dan kamera itu kini digunakan oleh ayah, maka saya akan upload gambar kenangan semasa Drama tu dulu...




Introducing..!! NAJAH FAREEHA..!!!

 Persediaan kami di dalam kelas.. Model utama : Teddy bear Najah..

 With Fadilah cantik


 Mother, cepatnya tukar tudung.. Haha



Grown-up Lisa's baby is an 'anak patung'.. 

 Young mother and young Lisa

 Rumplestiltskin
(vest : Sk Seri Ketereh & necktie : Smkam)
Molek benar lah tu..

 With Auni.. In charge of PA system

 Ramainya tengok drama kitorang..!!

 MC's





 We, in action..!!!

 Nextdoor classmates.. Afiqah and Izzatie

 Pelakon-pelakon..

 Pelakon-pelakon lagi


Yeah!!

Tamat sudaahh...


Salam Ukhuwwah Fillah
Mahfuzah Hamizah

0 comments:

Post a Comment